1669 پشتیبانی سریع
ماکروویو

ماکروفر توکار بوش مدل  HMT35M653

747 بازدید
ماکروفر توکار بوش مدل  HMT35M653

ماکروفر توکار بوش مدل  HMT35M653  با طراحی بی نظیر به منظور مدرن کردن آشپزخانه شما ساخته شده است. یکی از مزیت های این ماکروفر توکار این است که فضایی از روی کابینت شما را نمی گیرد زیرا یک جای مخصوص داخل کابینت برای آن در نظر گرفته اید. جنس بدنه ماکروفر مدل  HMT35653  استیل ضد زنگ و ضد لک است و بسیار مقاوم و زیبا می باشد.

ویژگی های ماکروفر توکار بوش HMT35M653  

ظرفیت ماکروفر توکار بوش HMT35M653 ، ۳۶ لیتر می باشد، که برای خانواده های پرجمعیت گزینه مناسبی است. این ماکروفر ۲۰ برنامه مختلف برای پخت دارد. وجود ۹  برنامه پخت و پز اتوماتیک در این ماکروفر، کار را برای شما بسیار آسان کرده است با انتخاب این گزینه ماکروفر یک برنامه مناسب برای پخت غذا انتخاب می کند.

در ماکروفر مدل  HMT35M653  به راحتی می توانید میزان حرارت پخت غذا را تنظیم کنید. تنظیم میزان حرارت و انتخاب برنامه ها به وسیله یک ولوم و دکمه های بالای دستگاه انجام می گیرد. این ماکروفر دارای ۴ برنامه یخ زدایی می باشد که باعث می شود انواع مواد غذایی فریز شده را بدون از دست دادن شکل ظاهری و خاصیت آن ها پخته و میل کنید.

جنس محفظه داخلی دستگاه استیل ضد زنگ است و شما به راحتی می توانید آن را تمیز کنید. صفحه نمایشگر دیجیتالی در ماکروفر توکار بوش مدل  HMT35M653  به شما کمک می کند دمای پخت و زمان آن را مشاهده کنید. توان مصرفی این ماکروفر ۱۰۰۰ وات می باشد. برچسب مصرف انرژی A ، این ماکروفر را جزء دستگاه های کم مصرف قرار داده است.

عملکرد ویژه برای پخت سریع و کاهش مصرف انرژی از دیگر ویژگی های این ماکروفر می باشد. با توجه به ویژگی های ذکر شده ماکروفر توکار بوش مدل HMT35M653  یک گزینه مناسب برای خرید باشد و در زندگی پر مشغله امروزی برای شما بسیار مفید باشد.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669