1669 پشتیبانی سریع
ماکروویو

ماکروفر تکنوگاز مدل TGM.1C1K

503 بازدید
ماکروفر تکنوگاز مدل  TGM.1C1K

ماکروفر تکنوگاز مدل  TGM.1C1K  دارای طراحی مدرن و جذابی می باشد که با دیدن آن نظر هر خریداری را جلب می کند. این ماکروفر سخنگو با آخرین فناوری روز دنیا تولید شده است.جنس بدنه ماکروفر  TGM.1C1K  استیل بوده که زیبایی خاصی را برای آن به ارمغان آورده است. همچنین این ماکروفر مجهز به صفحه نمایش  LCD  نیز می باشد.

ویژگی های

کمپانی تکنوگاز برای راحتی کار مصرف کنندگان عزیز، در ماکروفر  TGM.1C1K  فن کانوکشن را تعبیه کرده است تا جریان هوای داغ به طور یکنواخت در اطراف غذا پخش شود و فرایند پخت بسیار سریع صورت گیرد. تابش امواج در این ماکروفر به صورت تابش چند جهته می باشد. با این ویژگی شما می توانید پخت انواع کیک و شیرینی را که نیاز به دمای یکسان دارند انجام دهید.

استفاده از گریل در ماکروفر تکنوگاز مدل  TGM.1C1K  به شما در برشته کردن غذاها کمک می کند. قابلیت یخ زدایی نیز یکی دیگر از ویژگی های این ماکروفر می باشد که با ترکیب مناسب هوا و پخش آن در فضای درونی ماکروفر یخ زدایی غذاها را با سرعت دو برابر انجام می دهد. صفحه کلید این ماکروفر مکانیکی بوده و کار کردن با آن بسیار راحت می باشد.

همچنین قابلیت جوجه گردان در ماکروفر TGM.1C1K  آن را بسیار ارزشمند کرده است. قابلیت تنظیم زمان در این ماکروفر یک ویژگی دیگر آن است و شما به راحتی زمان پخت غذا ها را کنترل می کنید. همچنین ماکروفر تکنوگاز مدل  TGM.1C1K  دارای ۹ برنامه پخت خودکار غذا می باشد. قابلیت پخت ترکیبی نیز باعث پخت سریع غذا بدون از دست دادن ارزش غذایی آن ها می شود.

مجهز بودن این ماکروفر به قفل کودک از ویژگی های قابل ذکر آن می باشد. با این ویژگی دیگر شما نگران دست زدن کودک به ماکروفر نیستید، زیرا اگر هم به آن دست بزند نمی تواند تغییری در کار ماکروفر ایجاد کند.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669