1669 پشتیبانی سریع
ماکروویو

آموزش عیب یابی ماکروویو آریستون

557 بازدید
آموزش عیب یابی ماکروویو آریستون

با توجه به اهداف مجموعه تعمیر ماکروویو مبنی بر جلب رضایت مشتری و ارایه سرویس دهی نوین در حوزه تعمیر ماکروویو بر آن شدیم آموزش عیب یابی ماکروویو آریستون را در دو بخش قرار دهیم. پس از مطالعه این مقاله خواهید توانست عیوب رایج ماکروویو را شناسایی و رفع نمایید. این امر تاثیر به سزایی در کنترل و مدیریت اقتصادی شما بر عهده دارد. چرا که هزینه های تعمیر ماکروویو را در شرایط غیر ضروری از بین خواهد برد.

حل مشکل روشن نشدن ماکروویو آریستون

برای حل مشکل روشن نشدن ماکرویوو آریستون لازم است اصلی ترین عواملی که موجب روشن نشدن ماکروویو می شوند را بدانید و نسبت به کنترل ان اقدام نمایید. یکی از اصلی ترین علل روشن نشدن مایکروویو عدم اتصال به برق است پس حتما نسبت به چک نمودن اتصال کامل دوشاخه در پریز برق اقدام نمایید.

مورد دومی که در بسیاری موارد موجب روشن نشدن ماکرویوو آریستون می شود، استفاده از سه راهی، سیم رابط و محافظ برق های خراب است به طوری که عدم انتقال صحیح جریان برق به درون ماکروویو مانع از روشن شدن آن می شود. در این صورت لازم است ماکروفر خود را بدون استفاده از هر نوع واسطی، به برق متصل نمایید. اگر در این شرایط مایکروویو شروع به کار نمود پس سالم است؛ اما در صورتی که با این روش نیز کار نکرد لازم است با مجموعه تعمیر ماکروویو تماس حاصل نموده و نسبت به اعزام تعمیرکار ماکروویو آریستون اقدام نمایید.

حل مشکل جرقه زدن ماکروویو آریستون

جهت برطرف نمودن عیب و حل مشکل جرقه زدن ماکروویو آریستون لازم است بدانید مایکروویو اغلب در شرایطی جرقه می زند که دچار بازگشت امواج شود. عواملی که موجب بروز این مشکل می باشند، استفاده از ظروف فلزی، چینی و یا هر جنسی که بر روی آن چاپ و قطعات براق نقره کوب و طلاکوب باشد و همچنین استفاده از ظروف لعابی یا چینی که دارای شکستگی باشند.

پس لازم است برای تست این امر یک لیوان آب داخل ماکروفر قرار دهید و آن را روشن نمایید اگر مجدد شاهد جرقه زدن ماکروویو بودید لازم است با مجموعه تعمیر ماکروویو تماس حاصل فرمایید تا در اولین فرصت نسبت به اعزام تعمیرکار ماکروویو آریستون در محل شما اقدام نمایند. اما در صورتی که دستگاه بدون هیچ جرقه ای کار کرد مشخص می شود اشکال از ظروفی بود که داخل آن استفاده نمودید. (توصیه می شود نسبت به مطالعه مقاله ظروف مناسب ماکروویو اقدام نمایید)

حل مشکل نچرخیدن سینی ماکروویو آریستون

جهت حل مشکل نچرخیدن سینی ماکروویو آریستون لازم است در ابتدا ماکروویو را در دو حالت بررسی کنید، یکی قرار دادن جسم سبک روی آن و یکی قرار دادن جسم سنگین بر روی سینی آن. در صورتی که در هردو حالت نچرخید لازم است با مجموعه تعمیر ماکروویو تماس بگیرید. اما در صورتی که با جسم سبک سینی چرخید اما با جسم سنگین نچرخید، به این معنا است که شفت (قطعه ای در مرکز و زیر سینی ماکروفر) نیاز به تعویض دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669