1669 پشتیبانی سریع
ماکروویو

جالبترین کاربردهایی که از ماکروویو نمی دانستید

609 بازدید
جالبترین کاربردهایی که از ماکروویو نمی دانستید

قطعا شما هم تا کنون از ماکروویو جهت گرم کردن غذا استفاده می کردید یا در حد پیشرفته تر پخت غذا، کیک و شیرینی ! بله این ها موارد استفاده رایج از ماکروفر است. Microwavefix در این مقاله قصد به معرفی جالبترین کاربردهایی که از ماکروویو نمی دانستید، دارد. همراه ما باشید.

استفاده از ماکروویو جهت نرم کردن عسل و مربا

در بسیاری مواقع پیش آمده عسل و مربا را در جایی سرد نگهداری کرده اید و در زمان استفاده متوجه سفت شدن بیش از اندازه آن شده اید. در این شرایط ریختن مربا و عسل در ظرف دیگر بسیار دشوار است حتی خوردن آن نیز دلچسب نیست.در اینجا قصد به آموزش استفاده از ماکروویو جهت نرم کردن عسل و مربا داریم. توصیه ما به شما این است که جهت نرم شدن و شل شدن بافت سفت آن ها را به مدت ۳۰ ثانیه الی یک دقیقه داخل ماکروویو قرار دهید.

استفاده از ماکروویو جهت گرم کردن محصولات آرایشی

بسیاری افراد عادت به قرار دادن لوازم آرایش داخل یخچال دارند. این افراد قبل از هر بار استفاده از کرم و سایر لوازم آرایش خود ناچار هستند حداقل ۲۰ دقیقه قبل از شروع استفاده آن را خارج از یخچال قرار دهند. جالب است بدانید با استفاده از ماکروویو در صورتی که محفظه لوازم آرایش را باز بگذارید و این محفظه دارای هیچ قسمت فلزی و براقی نباشد می توانید از ماکروویو جهت گرم کردن محصولات آرایشی استفاده نمایید.

استفاده از ماکروویو جهت برشته کردن خوراکی ها

استفاده از ماکروویو جهت برشته کردن خوراکی ها یکی از جالب ترین کاربرد های مایکروویو است. در این شرایط زمان پخت شما نیز کاهش می یابد. می توانید چند حبه سیر، گردو و سایر خوراکی هایی که نیاز به برشته نمودن آن دارید را درون ظرف قرار داده و داخل ماکروویو به مدت ۷ دقیقه قرار دهید. در صورت نیاز می توانید یک الی دو قاشق روغن زیتون کف ظرف ریخته تا این پروسه لذیذ تر ادامه یابد.

استفاده از ماکروویو جهت آب گیری راحت تر از مرکبات

حتما برای شما نیز پیش آمده آب لیمو، پرتغال و … را پس از اینکه از یخچال خارج نمودید بگیرید. در این هنگام پوست مرکبات سفت و دارای گاز فراوان است که موجب لیز خوردن آن شده. با ایجاد چند سوراخ روی مرکبات آن را داخل ماکروویو قرار دهید و یک الی دو دقیقه زمان دهید.بدین ترتیب شما از ماکروویو جهت آب گیری راحت تر مرکبات استفاده نموده اید.

استفاده از ماکروویو جهت پختن سبزیجات

جالب است بدانید با استفاده از ماکروویو جهت پختن سبزیجات دیگر نیاز به قابلمه های بزرگ نخواهید داشت. همچنین پخت سبزیجات به وسیله ماکروویو موجب ماندگاری بیشتر مواد غذایی مفید در سبزیجات شده و ماکروویو ویتامین ها و مواد مغذی داخل سبزیجات را به دلیل پخت در زمان کم به میزان کم تری از بین می برد. بدین ترتیب با استفادهاز ماکروویو و پخت سبزیجات قادر به استفاده از تغذیه سالم هستید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669