1669 پشتیبانی سریع
ماکروویو

آموزش عیب یابی ماکروویو ناسیونال

639 بازدید
آموزش عیب یابی ماکروویو ناسیونال

مجموعه تعمیر ماکروویو با تجربه سال ها فعالیت در زمینه تعمیر مایکروویو با هدف افزایش سطح آگاهی مشتریان، اقدام به ارایه مقالاتی در خصوص آموزش عیب یابی ماکروویو ناسیونال نمود. با مطالعه این بخش شما قادر خواهید بود تا حد زیادی مشکلات پیش پا افتاده که موجب اختلال کار مایکروویو می شود رفع نمایید.

حل مشکل روشن نشدن ماکروویو ناسیونال

به منظور حل مشکل روشن نشدن ماکروویو ناسیونال می بایست مواردی را مورد بررسی قرار دهید که در موارد بسیاری موجب روشن نشدن ماکروویو می شود. ابتدا می بایست نسبت به بررسی اتصال برق با دستگاه ماکروویو ناسیونال اقدام نمایید و از اتصال صحیح دوشاخه به پریز برق مطمئن شوید. لوازمی هم چون سیم رابط، سه راهی و محافظ برق در صورتی که دچار خرابی شوند روند فعالیت ماکروفر را مختل می نمایند و مشتری به دلیل عدم آگاهی فرض را بر خراب شدن مایکروویو ناسیونال خود قرار می دهد. در صورتی که هیچ یک از موارد فوق دچار اشکال و ایراد خاصی نبود لازم است با مجموعه تعمیر مایکروویو تماس حاصل فرمایید.

حل مشکل جرقه زدن ماکروویو ناسیونال

با هدف حل مشکل جرقه زدن ماکروویو ناسیونال لازم است نسبت به بررسی مواردی اقدام نمایید. این موارد شامل : آیا مایکروویو ناسیونال شما کثیف و دارای چربی بر دیواره های محفظه داخلی خود است؟ آیا از ظروف استاندارد و مخصوص ماکروویو استفاده نموده اید؟ آیا غذای شما دارای سیم، فویل یا ظرف زرکوب است؟ کلیه این موارد در واکنش جرقه زدن ماکروویو ناسیونال موثر است.

حل مشکل نچرخیدن سینی ماکروویو ناسیونال

در برخی موارد ماکروویو دچار مشکل می شود و سینی آن پس از استارت نمی چرخد. جهت حل مشکل نچرخیدن سینی ماکروویو ناسیونال لازم است آن را در دو حالت مختلف مورد بررسی قرار دهید. ابتدا خوراکی سبک داخل ماکروویو قرار دهید و استارت کنید، اگر ماکروویو بدون مشکل چرخید لازم است همین کار را با خوراکی سنگین تر امتحان کنید. در صورتی که پس از قرار دادن خوراکی سنگین سینی نچرخید به این معنا است که ماکروویو نیازمند تعویض شفت (شفت قطعه ای است که در مرکز سینی ماکروویو ناسیونال قرار گرفته و موجب چرخش آن می شود) است. در صورتی که در هر دو حالت سینی مایکروویو نچرخید لازم است با مجموعه تعمیر ماکروویو تماس حاصل نموده و درخواست اعزام تعمیرکار ماکروویو ناسیونال به محل نمایید.

حل مشکل دود کردن ماکروویو ناسیونال

در صورت بروز مشکل دود کردن ماکروویو ناسیونال لازم است چک کنید آیا ماکروویو در حالت پخت معمولی نیز دود می کند؟ اگر پاسخ مثبت بود لازم است نسبت به تماس با مجموعه تعمیر ماکروویو اقدام نمایید. اما در صورتی که مشکل دود کردن ماکروویو فقط در برنامه های پخت کانوکشن و گریل باشد نشان از کثیف بودن محفظه داخلی ماکروویو است. در این شرایط پس از نظافت فضای داخلی ماکروویو با روش هایی که قبلا عنوان شد ** (مقاله های قبلی با موضوع تمیز کردن ماکروویو) مشکل برطرف خواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669