1669 پشتیبانی سریع
ماکروویو

ماکروفر دوو مدل DEM.341BOK.PS

889 بازدید
ماکروفر دوو مدل  DEM.341BOK.PS

ماکروفر دوو مدل DEM.341BOK.PS به رنگ نقره ای می باشد. ظرفیت آن ۳۴ لیتر بوده تقریبا بزرگ است. این ماکروفر برنامه عملکرد توقف و روشن کردن در زمان آماده به کار را دارد. ماکروفر DEM.341BOK.PS  دارای یک نمایشگر اطلاعات به زبان های مختلف می باشد. محفظه داخلی مقاوم و ضد زنگ آن از جنس استیل است.

ویژگی ها

ماکروفر دوو DEM.341BOK.PS دارای برنامه گریل می باشد. در زمان استفاده از این برنامه گرما از قسمت بالا، پایین و پشت به غذا می رسد و سطح آن را قهوه ای و برشته می کند. همچنین با وجود فن کانوکشن در این ماکروفر هوای داغ درون محفظه به گردش در می آید و به طور یکسان به غذا منتقل می شود. در نتیجه غذا به صورت یکنواخت پخت می شود و در زمان و مصرف انرژی نیز صرفه جویی می شود.

این ماکروفر مجهز به سیستم تابش اشعه دو گانه با آینه مقعر می باشد. با این سیستم از دو درگاه مختلف تابش امواج بر روی غذا با فرکانس بالا توسط آینه ها ۴ برابر می شود. در ماکروفر مدل  DEM.341BOK.PS  سیستم یخ زدایی بر حسب وزن و زمان انجام می گیرد. بنابراین با توجه به نیاز خود برنامه را انتخاب می کنیم.

با استفاده از پخت ترکیبی کانوکشن، گریل و ماکروفر می توانید به عملکردی سریع به همراه تمامی ویژگی های کل گرمادهنده ها دست پیدا کنید. ماکروفر دوو مدل DEM.341BOK.PS دارای برنامه پخت اتوماتیک غذا و دسر با ذائقه ایرانی است، که یک مزیت برای کاربران ایرانی می باشد. این ماکروفر ۱۷ نوع برنامه پخت غذا و دسردارد که در حافظه آن به صورت جداگانه گنجانده شده است.

از غذاها و دسر های موجود در منوی پخت اتوماتیک این ماکروفر می توان به پخت مرغ کامل، ته چین، کباب، همبرگر، قهوه ترک، کیک، شله زرد، بیسکوییت و شیرینی نارگیلی اشاره کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669