1669 پشتیبانی سریع
ماکروویو

ماکروفر ویداس مدل  VI-1028

730 بازدید
ماکروفر ویداس مدل  VI-1028

ماکروفر ویداس مدل VI-1028 یک CD  آموزشی دارد، که توضیحاتی درباره پخت غذا ها در آن آمده است. گنجایش این ماکروفر ۲۸ لیتر می باشد. بدنه داخلی آن از جنس استیل مقاومی است و به راحتی تمیز می شود. صفحه نمایشگر ماکروفر مدل VI-1028  دیجیتالی است. رنگ بدنه ماکروفر سفید می باشد که با هر رنگی در آشپزخانه هم خوانی دارد.

 ویژگی ها

ماکروفر ویداس VI-1028  دارای سیستم ماکروفر، گریل، جوجه گردان و پخت ترکیبی می باشد. یخ زدایی در این ماکروفر به صورت توربو انجام می گیرد. بدین صورت که گرما با قدرت بیشتری محفظه دستگاه را گرم می کند و یخ مواد غذایی خیلی زود آب می شود.

از دیگر ویژگی های ماکروفر ویداس مدل  VI-1028  سرخ کن آن است. این ویژگی بسیار مفید می باشد زیرا با مقدار روغن کمی می توانیم مواد غذایی را سرخ کنید و یک غذای سالم میل کنید. این ماکروفر برنامه بریان کن نیز دارد و شما به راحتی انواع گوشت را می توانید با آن بریان کنید.

یکی از نگرانی های خانواده ها از خرید ماکروفر برای این است که مبادا فرزند آن ها در هنگام استفاده از ماکروفر در آن را باز کند و اشعه به او آسیبی بزند. ماکروفر مدل VI-1028  با نصب قفل کودک این مشکل را حل کرده است.

ماکروفر ویداس مدل VI-1028  دارای برنامه پخت اتوماتیک نیز می باشد. با وجود این برنامه فقط کافیست غذا را داخل ماکروفر گذاشته و آن را روشن کنید. سیستم کانوکشن در این ماکروفر باعث می شود گرما به طور یکنواخت در محفظه داخلی آن پخش شود و پخت غذ ا یکسان صورت بگیرد.

این ماکروفر قابلیت تنظیم زمان پخت را دارد. بنابراین شما ماکروفر را روی هر زمان که بخواهید می توانید تنظیم کنید و نگران سوختن غذای خود نباشید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669