1669 پشتیبانی سریع
ماکروویو

ماکروفر فلر مدل MW 301

531 بازدید
ماکروفر فلر مدل MW 301

ماکروفر فلر مدل MW 301 یکی از دستگاه های ۳۰ لیتری فلر است که با کیفیت بسیار بالا و امکانات کاربردی تولید شده است. جنس محفظه داخلی دستگاه از استیل ضد زنگ می باشد. فلر برنامه های پخت متنوعی برای این ماکروفر در نظر گرفته است. از طریق پنل دستگاه علاوه بر برنامه ی پخت می توانید تنظیمات زمان و نوع کارکرد را تنظیم کنید.

ویژگی ها

پخت سیب زمینی، گوشت، سبزیجات، کیک، پیتزا و جوجه از جمله بر نامه های پخت اتوماتیک در ماکروفر فلر MW 301  می باشد. با وجود صفحه نمایش دیجیتالی بزرگ ماکروفر مشاهده و انجام تنظیمات دستگاه راحت تر انجام می شود. تایمر ماکروفر را می توان تا حداکثر زمان ۹۵ دقیقه تنظیم کرد.

توان این ماکروفر ۱۴۵۰ وات و توان کانوکشن آن ۲۵۰۰ وات است. با این عملکرد یک فن گرما را به طور یکسان در محفظه ماکروفر پخش می کند. قابلیت پخت ترکیبی در ماکروفر مدل  MW 301  در نظر گرفته شده است. با ترکیب حالت های کار با اشعه، گریل و کانوکشن می توانید در کوتاه ترین زمان نتیجه قابل قبولی را از پخت غذا بگیرید.

توان ماکروفر مدل MW 301  در حالت گریل به ۱۱۰۰ وات می رسد. لازم به ذکر است قابلیت قفل کودک که در این ماکروفر در نظر گرفته شده است از تغییر ناخواسته تنظیمات دستگاه توسط کودکان جلوگیری می کند.

سیستم یخ زدایی در این ماکروفر یکی دیگر از ویژگی های آن می باشد. همچنین عملکرد سرخ کردن غذا بدون روغن جهت حفظ سلامت مواد غذایی از دیگر ویژگی های قابل ذکر ماکروفر فلر مدل MW 301  می باشد. این ماکروفر یک صفحه چرخان به قطر ۳۱۵ میلی متر دارد که به پخت یکسان غذا کمک می کند. همچنین یک صفحه گریل پایه دار از اقلام همراه ماکروفر فلر مدل  MW 301  می باشد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669