1669 پشتیبانی سریع
ماکروویو

عیب یابی ماکروویو – قسمت سوم

490 بازدید
عیب یابی ماکروویو - قسمت سوم

نمی توانیم منکر این موضوع بشویم که هیچ گاه ماکروویو منزل ما دچار عیب نخواهد شد. زیرا ممکن است در اثر سهل انگاری در استفاد صحیح از این وسیله و یا حتی به دلیل مرغوب نبودن برند مورد نظر، خرابی هایی در این وسیله ایجاد شود و برخی خرابی ها نیاز به تعمیر دارند. به همین دلیل باید از عیوبی که احتمال دارد در طول مدت زمان استفاده از ماکروویو برای آن پیش بیاید، اطلاع داشته باشیم تا در زمان بروز مشکل، شیوه صحیح رفع مشکل را به کار ببریم.

عیب ششم:

ماکروویو در حین کار، یا خاموش می شود و یا عملیات را متوقف می کند.

۱-   زمانی که شما بیش از اندازه از ماکروویو در طول یک روز زمان استفاده کنید برای مثال در صورتی که چندین بار پی در پی از این وسیله استفاده نمایید، به دلیل این که ترموستات در این دستگاه وجود دارد لذا در صورت گرم شدن بیش از حد ماکروویو، ترموستات دستگاه را خاموش می کند. لذا این خاموش شدن طبیعی است و برای جلوگیری از خرابی دستگاه رخ می دهد.

۲-   همچنین در صورتی که در کنار ماکروویو، وسیله گرمایشی دیگری وجود داشته و یا دستگاه در محل بسیار تنگ قرار گرفته باشد به گونه ای که هوا نتواند در اطراف ان جریان یابد، همین امر باعث می شود که در زمان کار ماکروویو، دما داخل آن دو برابر شده و در نتیجه به دلیل گرمای بیش از حد، دستگاه خاموش کند.

۳-   امکان دارد که پریز برق مشکل پیدا کرده باشد و در اثر اتصالی، برق ماکروویو را قطع و وصل نماید.

۴-   ولتاژ برق منزل را کنترل نمایید که کم و زیاد نشود.

۵-   اما اگر زمانی که ماکروویو را روشن می کنید در مدت کمتر از ۵ دقیقه ماکروویو خاموش شد، حتما باید این مورد را به نمایندگی تعمیرات ماکروویو اطلاع دهید زیرا دستگاه عیب پیدا کرده است.

عیب هفتم:

داخل ماکروویو، بو می دهد.

۱-   اگر ماکروویو را تازه راه اندازی نموده اید، لذا در چند بار اول که از آن استفاده می کنید، بویی شبیه سیم سوخته می دهد که این بو طبیعی است.

۲-   اگر بوی سیم سوخته با دود همراه باشد بدون شک اتصالات داخلی ماکروویو عیب کرده است و حتما باید مورد را با نمایندگی های تعمیرات ماکروویو در میان بگذارید.

۳-   ممکن است که ماکروویو شما بوگیر شده باشد و در نتیجه هر بار که درب ماکروویو را باز می کنید، بوی خاصی به مشام می رسد. لذا شما باید حتما اقدام به بوگیری ماکروویو نمایید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

  • رحیمی
    6 سال پیش

    سلام تعمیرکار هستم از قشم ماکروی سامسونگ ارور e53میزنه لطفا راهنمای کنید

    • کمالی
      6 سال پیش

      برای راهنمایی با شماره ۰۹۱۲۰۳۰۵۰۰۴ آقای کمالی تماس بگیرید

  • نام شما *
    ایمیل شما *

     1669