1669 پشتیبانی سریع
ماکروویو

ماکروفر اسنوا مدل SMO-34RIYC-FC

775 بازدید
ماکروفر اسنوا مدل SMO-34RIYC-FC

ماکروفر اسنوا مدل SMO-34RIYC-FC یک محصول ایرانی است که توسط متخصصان داخلی ساخته شده است. این مدل زیبا تمامی فاکتورهای یک ماکروفر درجه یک را داراست و از هر نظر قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی می باشد. این ماکروویو از ظرفیت ۳۴ لیتر برخودار است و دارای یک فضای داخلی مناسب برای قرار دادن ظروف بزرگ می باشد.

ویژگی ها

·       فن کانوکشن یا همان بادگرم یکی از روش های پخت در ماکروفر اسنوا SMO-34RIYC-FS می باشد. همچنین این محصول مجهز به گریل و پخت با امواج یا همان ماکروویو نیز می باشد.

·       پخت ترکیبی یکی از بارزترین ویژگی های SMO-34RIYC-FS است. با استفاده از این برنامه می توانید گریل و کانوکشن، گریل و ماکروویو و ماکروویو و کانوکشن را به صورت همزمان استفاده کنید.

·       برای پخت یکنواخت غذا در این ماکروفر هوای گرم از قسمت بالا و پشت روی غذا دمیده می شود.

·       پخت با استفاده از کانوکشن در ماکروفر SMO-34RIYC-FS دارای ۱۰ برنامه متنوع می باشد. بنابراین بسیاری از غذاها را می توانید با آن تهیه کنید.

·       انجماد زدایی در این ماکروفر به دو روش انجام می شود. یکی بر اساس وزن ماده غذایی یخ زده و دیگری بر اساس زمان مورد نیاز کاربر.

·       ماکروفر SMO-34RIYC-FS برای تنظیم زمان پخت مجهز به تایمر است. همچنین هشدار پایان پخت غذا، قفل کودک و صفحه نمایش LED از دیگر پارامترهای آن می باشد.

·       درب ماکروفر اسنوا مدل SMO-34RIYC-FC از بالا به پایین باز شده و از عرض مناسبی برخوردار است. از این رو ورود و خروج ظرف غذا به راحتی انجام می گیرد.

·       جنس بدنه و داخل این ماکروفر از استیل مقاوم بوده و مجهز به سیستم بخارشو می باشد.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669