1669 پشتیبانی سریع
ماکروویو

ماکروفر توکار بوش مدل  CMG656RS1I

498 بازدید
ماکروفر توکار بوش مدل  CMG656RS1I

ماکروفر توکار بوش مدل  CMG656RS1I  به رنگ استیل مشکی در بازار به فروش می رسد. ظرفیت این ماکروفر ۴۵ لیتر است که یک ماکروفر بزرگ می باشد. توان مصرفی ماکروفر ۱۰۰۰ وات است. جنس محفظه داخلی این ماکروفر توکار استیل می باشد و به راحتی می توان آن را تمیز کرد.

ویژگی های ماکروفر توکار بوش CMG656RS1I

ماکروفر توکار بوش CMG656RS1I  دارای حالت گریل نیز می باشد و شما به راحتی می توانید انواع مواد غذایی را با آن گریل کنید. این ماکروفر دارای سیستم کانوکشن است. با این سیستم یک فن هوای گرم را به طور یکنواخت درون محفظه ماکروفر پخش می کند و پخت غذا به طور یکنواخت صورت می گیرد.

ماکروفر مدل  CMG656RS1I  قابلیت پخت ترکیبی نیز دارد. همچنین این ماکروفر دارای برنامه یخ زدایی نیز می باشد. با این برنامه شما می توانید یخ تمام مواد غذایی را باز کرده و آماده پخت نمایید. یکی از مزایای این ماکروفر داشتن ظرف مخصوص برشته و بریان کردن می باشد و نیازی نیست از ظروف دیگری برای این کار استفاده کنید.

این ماکروفر یک تایمر برای تنظیمات دما و برنامه های پخت دارد. همچنین صفحه نمایشگر آن دما و سایر اطلاعات ماکروفر را به شما نشان می دهد. ماکروفر توکار بوش مدل  CMG656RS1I  گرما را به روش های مختلفی پخش می کند، از جمله هوای داغ چهار بعدی، هوای داغ بهینه، حرارت معمولی، گریل با هوای داغ، پخت با دمای پایین و …

یک مزیت فوق العاده این ماکروفر سیستم تمیز کن خودکار می باشد که کار بسیار مهمی را انجام می دهد. مجهز بودن به قفل کودک یکی دیگر از مزیت های این ماکروفر توکار می باشد و خیال شما را از جهت باز کردن درب ماکروفر توسط کودکان راحت کرده است.

ماکروفر توکار بوش مدل  CMG656RS1I  دارای سیستم گرمایش فوق العاده سریع می باشد و شما با این برنامه در کمترین زمان ممکن غذای خود را پخته و میل می نمایید.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669