1669 پشتیبانی سریع
ماکروویو

هر آنچه باید در انتخاب ماکروویو بدانید!

670 بازدید
انتخاب ماکروویو

همان طور که میدانید ماکروویو طرفداران بسیاری در بین مردم به دست آورده که علاقمند به تهیه آن هستند. لازم است بدانید چه پارامتر هایی در انتخاب یک ماکروویو مهم است و هرآنچه باید در انتخاب ماکروویو بدانید را به خاطر سپرده تا در مواقع لزوم از دانسته های خود استفاده نمایید. ماکروویو با استفاده از امواج موجب حرکت مولکول های خوراکی ها شده و در نتیجه این حرکت خوراکی گرم می شود و با افزایش مدت ارسال امواج خوراکی می پزد. ماکروویو ها انواع و اقسام مختلفی دارند که توسط برند های مختلف عرضه می شوند. عده کثیری به دلیل کاهش زمان قابل توجه در پخت و پر توسط ماکروویو علاقمند به استفاده از آن هستند. با توجه به این حجم از متقاضی استفاده لازم است اطلاعاتی در خصوص استفاده از ماکروویو داشته باشید.

چه ظروفی مناسب ماکروویو است؟

ظروف مناسب ماکروویو ظروفی است که دارای نشان استفاده مجاز در مایکروویو باشد.
ظروف مناسب ماکروویو ظروفی است که عبور دهنده امواج باشد نه منعکس کننده یا جذب کننده امواج.
ظروفی مناسب ماکروویو است که دارای پوشش لعابی یک پارچه باشد.
ظروفی مناسب ماکروویو است که دارای هیچ قسمت طلاکوب یا نقره کوب (براق) نباشد.

چگونه ماکروویو مناسب انتخاب کنیم؟

سوال عده کثیری این است که چگونه ماکروویو مناسب انتخاب کنیم؟ پاسخ این سوال جدول مشخصی نیست. در انتخاب ماکروویو لازم است نیاز خود را ارزیابی کنید و بر اساس همان نیاز اقدام به بررسی ماکروویو ها نمایید. اگر مایل به قرار دادن مایکروویو بر روی میز یا سطوح مختلف هستید باید از ماکروویو های روکار انتخاب نمایید.

در صورتی که مایل به استفاده از ماکروویو داخل کابینت باشید لازم است از انواع ماکروویو تو کار استفاده نمایید. محاسبه ابعاد خارجی مایکروویو بر حسب محل مورد استفاده و همچنین ظرفیت داخلی ماکروفر جهت پخت و پز از جمله پارامتر هایی است که در انتخاب ماکروویو مناسب موثر است. بررسی میزان مصرف انرژی و برچسب انرژی ماکروویو نیز از جمله پارامتر هایی است که در صورت تمایل می توانید آن را مورد بررسی قرار دهید.
لازم به ذکر است در صورتی که مورد استفاده ماکروفر برای شما صرفا گرم نمودن غذا و یا یخ زدایی غذا های منجمد است و مایل به پرداخت هزینه بیشتر نیستید، از مدل های ماکروفر ساده انتخاب نمایید. در صورتی که هدف شما از تهیه مایکروویو پخت و پز داخل آن است توصیه مجموعه تعمیر ماکروویو به شما تهیه ماکروویو های پیشرفته تر دارای سیستم کانوکشن، گریل و… را توصیه می کنیم.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669