1669 پشتیبانی سریع
ماکروویو

ماکروفر تکنوگاز مدل  TGM-1B5

828 بازدید
ماکروفر تکنوگاز مدل  TGM-1B5

ماکروفر تکنوگاز مدل  TGM-1B5 با ظرفیت ۳۴ لیتر و کیفیت بالا به بازار عرضه گردیده است. گنجایش بالای دستگاه می تواند آن را جایگزین فر کند و به شما کمک کند بدون هیچ محدودیتی انواع غذا ها را بپزید. در این ماکروفر از تکنولوژی چند جهته امواج استفاده شده است. محفظه داخلی دستگاه از جنس استیل می باشد و به راحتی با یک دستمال نم دار تمیز می شود.

ویژگی ها

در ماکروفر مدل  TGM-1B5  علاوه بر حالت ماکروفر، حالت پخت به صورت گریل و کانوکشن نیز وجود دارد. با استفاده از گریل می توانید انواع مواد غذایی را کبابی کنید و یک غذای خوشمزه میل نمایید. زمانی که ماکروفر تکنوگاز مدل  TGM-1B5  از سیستم کانوکشن استفاده می کند هوای داغ از طریق یک المنت ایجاد شده و سپس توسط یک فن به گردش در می آید. با استفاده از این سیستم غذا به طور یکنواخت پخته و آب و ویتامین های خود را از دست نمی دهد.

گرم کردن و پختن غذاها دو ویژگی اصلی ماکروفر ها هستند. امروزه برای راحتی کاربران و سرعت در پخت غذا، انواع برنامه های پخت اتوماتیک غذا و دسرهای ایرانی و فرنگی در ماکروفر ها برنامه ریزی شده است. ماکروفر تکنوگاز TGM-1B5 دارای ۱۵ برنامه پخت غذا و ۸ برنامه پخت دسر می باشد. علاوه بر این ها قابلیت ثبت برنامه پخت به دلخواه کاربر را نیز دارد.

این ماکروفر دارای نمایشگر اطلاعات به ۶ زبان مختلف می باشد. درب شیشه ای ماکروفر  TGM-1B5  به شما این امکان را می دهد که بر تمام مراحل پخت از بیرون نظارت داشته باشید. این ماکروفر قابلیت پخت ترکیبی و همچنین یخ زدایی نیز می باشد. در این صورت می توانید در کمترین زمان غذا را طبخ کنید ودر وقت و انرژی صرفه جویی کنید. داشتن قفل کودک نیز از دیگر مزیت های ماکروفر تکنوگاز مدل TGM-1B5  می باشد.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

  • Mostfa
    3 سال پیش

    سلام
    من از همین دستگاه یه دفترچه راهنما لازم دارم
    اگه امکانش هست واسم تهیه کنید
    هزینش هر چی بشه مشکلی نیست.

    همین ماکروویو TGM_1B5

    • کمالی
      3 سال پیش

      متاسفانه دفترچه محصولات رو ما نداریم. با جستجو در گوگل می تونید پیدا کنید

  • نام شما *
    ایمیل شما *

     1669