1669 پشتیبانی سریع
ماکروویو

ماکروفر شارپ مدل R-77 AT

598 بازدید
ماکروفر شارپ مدل R-77 AT

ماکروفر شارپ مدل R-77 AT برای کسانی که علاقه ای به گریل ندارند و یا نمی خواهند از ماکروفر برای گریل استفاده کنند مناسب می باشد. ظرفیت مناسب ۳۴ لیتر پخت انواع غذاها، پیتزا، گرم کردن و … را برای کاربر فراهم می کند. این ماکروفر همچون تمامی محصولات شارپ از کیفیت قابل قبولی برخودار است.

ویژگی ها

·       توان حرارتی در ماکروفر شارپ R-77 AT معادل ۱۰۰۰ وات می باشد. این قدرت بالا در تولید گرما باعث پخت بهتر و سریعتر غذا می شود.

·       جنس بدنه ماکروفر R-77 AT  از استیل ضد زنگ بوده و زاویه باز شدن درب به چپ می باشد. همچنین مجهز به درب دو جداره، لامپ داخلی، صفحه نمایش LED و ساعت دیجیتال برای مدیریت زمان می باشد.

·       وجود یک سینی تفلون در این ماکروفر کمک می کند انواع پیتزا، نان یا شیرینی را بپزید بدون آنکه نگران چسبیدن آن به سینی باشید.

·       بدنه داخلی ماکروفر نیز از جنس نچسب می باشد از این رو چربی و آلودگی ها به آن نچسبیده و به راحتی تمیز می شود. خبر خوب اینکه می توانید قطعات آن را در ماشین ظرفشویی قرار داده و بشویید.

·       وجود تایمر و ترموستات در ماکروفر R-77 AT  این امکان را به کاربر می دهد تا دما را در سطح مورد نیاز و با زمان مناسب تنظیم کند. ۱۱ سطح دمای مختلف از ویژگی های این مدل است.

·       با استفاده از ماکروفر شارپ مدل R-77 AT می توانید غذا را گرم نگه داشته و داغ و تازه سرو کنید. همچنین آلارم پایان کار به آشپز هشدار می دهد که پخت غذا به پایان رسده است.

تعمیرات ماکروفر

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

  • رامین افشار
    3 سال پیش

    سلام لطفا یک فیلم اموزشی از این ماکروفر برای من بفرستید

    • کمالی
      3 سال پیش

      سلام
      می تونید از طریق یوتیوب و یا آپارات فیلم های مربوطه رو پیدا کنید

  • نام شما *
    ایمیل شما *

     1669