1669 پشتیبانی سریع
ماکروویو

آموزش عیب یابی ماکروویو سامسونگ

784 بازدید
آموزش عیب یابی ماکروویو سامسونگ

یکی از اهداف مجموعه تعمیر ماکروویو اطلاع رسانی و آموزش تعمیر و عیب یابی ماکروویو است تا مشتریان با آگاهی بیشتر نسبت به استفاده از مایکروویو خود اقدام نمایند. در این بخش قصد به توضیح و آموزش عیب یابی ماکروویو سامسونگ داریم. با مطالعه این مقاله توانایی عیب یابی بسیاری از مشکلات روزمره ماکروویو خود را پیدا خواهید کرد.

حل مشکل روشن نشدن ماکروویو سامسونگ
جهت حل مشکل روشن نشدن ماکروویو سامسونگ لازم است مواردی را مورد بررسی قرار دهید که دارای بیشترین احتمال رخ دادن و عامل شدن برای بروز این مشکل باشند. در موارد زیادی پیش آمده مشکل روشن نشدن ماکروویو سامسونگ از عدم متصل نبودن دوشاخه مایکروویو به پریز برق است.در صورتی که جهت اتصال ماکروفر به برق از سه راهی و یا سیم رابط و محافظ برق استفاده می نمایید لازم است از صحت کارکرد آن مطلع شوید. جهت اطلاع از این امر باید ماکروویو را به صورت مستقیم به برق متصل نمایید تا دریابید آیا مشکل از ماکروویو است یا خیر. اگر مشکل از ماکروفر باشد لازم است با مجموعه تعمیر ماکروویو تماس حاصل نمایید تا نسبت به اعزام تعمیرکار ماکروویو سامسونگ به محل شما اقدام گردد.

حل مشکل نچرخیدن سینی ماکروویو سامسونگ
در صورتی که سینی مایکروویو نچرخد لازم است برای حل مشکل نچرخیدن سینی ماکروویو سامسونگ بدانید آیا سینی با قرار گرفتن خوراکی یا غذای سنگین نمی چرخد یا بدون حمل کردن وزن سنگین نیز همین مشکل را دارد. در ابتدا نسبت به تمیز نمودن ریل، چرخ های ریز و همچنین سینی ماکروویو اقدام نمایید. در صورتی که کماکان چرخیدن سینی ماکروویو دچار مشکل بود و با سنگین شدن نمی چرخید احتمال قوی شفق آن دچار مشکل شده و نیازمند تعویض قطعه است. شفت به قطعه ای گفته می شود که در زیر سینی و مرکز آن قرار دارد.

حل مشکل جرقه زدن ماکروویو سامسونگ
جهت حل مشکل جرقه زدن ماکروویو سامسونگ لازم است آزمایشی انجام دهید. لیوان آبی را پر نموده و داخل ماکروویو سامسونگ قرار دهید و آن را روشن نمایید. در صورتی که ماکروویو جرقه نزند به این معنا است که ماکروویو مشکلی ندارد اما اگر ماکروویو در این حالت نیز دچار جرقه شد، وارد مرحله دوم شده و موارد زیر را چک می کنید:

آیا محفظه داخل ماکروویو تمیز است؟ اگر نیست نسبت به نظافت کامل آن اقدام نمایید.

آیا از ظروف نا مناسب و فلزی داخل ماکروویو استفاده نموده اید؟

آیا ظروف لعابی شکسته داخل ماکروفر قرار دادی اید؟

حل مشکل دود کردن ماکروویو سامسونگ
جهت حل مشکل دود کردن ماکروویو سامسونگ لازم است بررسی نمایید آقا ماکروویو در حالت پخت معمولی دود می کند و فقط در حالت کانوکشن و گریل دچار این مشکل می شود. در این حالت مشکلی وجود ندارد و با نظافت محفظه داخلی ماکروویو مشکل حل می شود. در صورتی که ظرف آب داخل ماکروویو قرار دهید و در حالت پخت معمولی نیز دچار دود کردن شد لازم است با مجموعه تعمیر ماکروویو تماس حاصل نموده و درخواست اعزام تعمیر کار ماکروویو سامسونگ نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

  • بهزاد
    6 سال پیش

    سلام ارور SE علتش چیه ؟ یه مدت این مشکل پیش اومده ولی بعضی موقع درست میشه و دوباره همون ارور پیش میاد و کار نمیکنه

    • کمالی
      6 سال پیش

      باید با شماره های کارشناسان ما تماس بگیرید تا ایراد رو بگن بهتون

  • محمدرضا
    5 سال پیش

    سلام
    ماکرووی سامسونگ دارم ۲۳ ثانیه کار میکنه بعد خاموش میشه میخواستم بدونم مشکل کجاست(طی مدت ۲۳ثانیه مگنترون هم کار نمیکه درون کابین گرم نمیشه)
    ازهرمزگان
    ممنون

    • کمالی
      5 سال پیش

      مگنترون دستگاه شما خرابه و باید تعویض بشه

  • محمدي
    5 سال پیش

    خطاي seدر مايكروويو سامسونگ مربوط ب چبه؟

    • کمالی
      5 سال پیش

      این خطا می تونه مربوط به سنسور وزن دستگاه باشه

  • mansur
    5 سال پیش

    با سلام ماکروفر سامسونگ مدل سامی ۱۴ d دارم وقتی به برق باشه بیشتر وقت هاخاموش روشن میشه و حالتش ها تغییر میده علتش چه ؟اصلا نمیشه ازش استفاده کرد وسط کار یه دفعه از حالت گریل به حالت ماکروویو میره ودرجة تغییر میده
    ممنون میشم جوابم بدید تقریبا دو ساله خریدم ولی خیلی ازش استفاده نکردم.

    • کمالی
      5 سال پیش

      برد دستگاه شما خراب هستش و باید با کارشناسان تماس بگیرید تا برای تعویض برد اقدام کنن

  • ناصر بایری
    5 سال پیش

    دلیل ارور e5 در ماکروفر سامسونگ چیه

    • کمالی
      5 سال پیش

      با سلام
      احتمال زیاد مشکل از تاچ دستگاه شما هستش

  • چشمی
    4 سال پیش

    باسلام
    ماکروویو مدل سامی ۱۵هر برنامه ای بهش میدم ارور e 37 میده فقط گرم کردنش کار میکنه این ارور مربوط به چیه

    • کمالی
      4 سال پیش

      با سلام
      لیست ارورها در داخل صفحه هر برند موجود است. اما در صورتی که خطای مدنظر خود را پیدا نکردید بهتر است با کارشناسان ما تماس بگیرید

  • نام شما *
    ایمیل شما *

     1669