1669 پشتیبانی سریع
ماکروویو

ماکروفر بکو مدل MCB25433BG

790 بازدید
ماکروفر بکو مدل MCB25433BG

ماکروفر بکو مدل MCB25433BG باب میل افرادی است که برای آشپزخانه خود به دنبال یک فر توکار هستند تا به بهترین شکل از فضای آشپزخانه استفاده کنند. این محصول بکو با درب مشکی و براقی که دارد در عین کیفیت بالای پخت، زیبایی را نیز به آشپزخانه شما هدیه می دهد.

ویژگی ها

–   تعداد برنامه های پخت و پز در ماکروفر بکو MCB25433BG به عدد ۸ می رسد. با استفاده از این فر می توانید انواع پیتزا، کیک، شیرینی، گراتن و … را تهیه کنید.

–   ویژگی گریل کردن نیز در این ماکروفر بکو قرار داده شده است. بنابراین می توانید استیک ها و کباب های خوشمزه ای در آشپزخانه طبخ کنید.

–   توان ماکروفر MCB25433BG به هنگام پخت و پز ۱۴۵۰ وات و به هنگام گریل کردن ۱۰۰۰ وات می باشد. هر دو توان نشان از قدرت بالای ماکروفر دارد.

–   جنسه سطح داخلی این محصول بکو از استیل ضد زنگ بوده و به راحتی تمیز می شود.

–   ظرفیت ماکروفر MCB25433BG، ۲۵ لیتر است و مجهز به فندک اتوماتیک می باشد.

–   در این ماکروفر برای گرمادهی از فن کانوکشن استفاده می شود. همچنین به پخت با امواج یا همان ماکروویو نیز تجهیز شده است.

–   یخ زدایی یکنواخت و سریع از دیگر ویژگی های مثبت این مدل ماکروفر می باشد. قابلیتی که برای خانم های شاغل بسیار اهمیت دارد.

–   پخت ترکیبی، صفحه نمایش LED، ساعت برای مدیریت زمان، تایمر و کلید کنترل دما از دیگر مشخصات ماکروفر بکو مدل MCB25433BG می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669