1669 پشتیبانی سریع
ماکروویو

انواع ماکروویو های ال جی

658 بازدید
انواع ماکروویو های ال جی

ماکروویو سولار گریل
ماکروویو سولار گریل با دارا بودن هیتر گریل، امکان پخت سریع غذا های نیمه آماده را فراهم می نماید. لازم به ذکر است در ماکروویو سولار گریل امکان پخت با تکنولوژی امواج ماکروویو را نیز دارا می باشد. استفاده از سه روش پخت گریل، پخت ماکروویو و پخت ترکیبی در این مدل امکان پذیر است.

ماکروویو سولاردام
همانطور که در مقاله ای به صورت کامل به تکنولوژی سولاردام پرداختیم، پخت و پز در سولاردام با استفاده از تکنولوژی امواج نوری و هیتر زغالی انجام می شود. پخت در ماکروویو سولاردام ۵۰% صرفه جویی در مصرف برق دارد و همچنین با پخش متعادل گرما به کلیه قسمت های غذا موجب پخت یکنواخت آن می شود. تکنولوژی گریل در این مدل ماکروفر با قدرت های متفاوت قابل تنظیم است.

ماکروویو کانوکشن
در ماکروویو کانوشکشن، فن ماکروویو گرما را در کلیه فضای داخلی ماکروویو به چرخش در آورده و موجب پخت بهتر و یکنواخت غذا می شود. در ماکروویو کانوکشن میزان صرفه جویی در زمان و همچنین مصرف انرژی بسیار قابل ملاحظه است. تکنولوژی گریل و امکان استفاده از پخت ترکیبی یکی دیگر از مزایای ماکروویو کانوکشن است.

ماکروویو سولار کانوکشن
در ماکروویو سولار کانوکشن امکان استفاده از تمامی تکنولوژی ها در ماکروویو وجود دارد. استفاده از هیتر ذغالی موجب پخش گرمای مضاعف و یک پارچه در غذا شده. پخت نوری امکان طبخ غذای سالم با بالاترین سطح ویتامین و مواد مغذی را فراهم می کند. دارا بودن امکان نتظیم فن کانوکشن در درجات مختلف یکی از مزیت های سیستم کانوکشن ماکروویو های ال جی است.

ماکروویو کانوکشن
در ماکروویو های کانوکشن ال جی، با استفاده از تکنولوژی کانوکشن و امکان تنظیم فن کانوکشن پخت و پز به صورت حرفه ای و با بهترین طعم و نتیجه انجام می شود. در این نوع ماکروویو نیز هیتر ذغالی وجود دارد و گرمای یک نواختی در هنگام پخت غذا منتشر می کند.

مجموعه تعمیر ماکروویو با دارا بودن کادر مجرب و متخصص از مهندسین و تکنسین های تعمیر ماکروویو، و سال ها تجربه در خصوص تعمیر ماکروویو در انواع برند ها آمادگی ارایه خدمات تعمیرات در محل مشتری در کم ترین زمان ممکن را دارد. لازم به ذکر است مجموعه تعمیر ماکروویو به جهت ارایه خدمات گسترده در حوزه ماکروویو و پوشش کلیه برند ها، دارای نمایندگی از هیچ برند خاصی نمی باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669