1669 پشتیبانی سریع
ماکروویو

ماکروفر توکار بوش مدل HMT84G651I

504 بازدید
ماکروفر توکار بوش مدل  HMT84G651I

ماکروفر توکار بوش مدل HMT84G651I از سری محصولات بوش است که رنگ آن مشکی و بدنه اش استیل ضد زنگ می باشد. ظرفیت این ماکروفر ۲۵ لیتر است. ماکروفر مدل  HMT84G651I  با داشتن توان ۹۰۰ وات دارای ۳ برنامه پخت، ۴ برنامه یخ زدایی و ۸ برنامه ترکیبی می باشد.

ویژگی های ماکروفر توکار بوش HMT84G651I

این ماکروفر ۸ برنامه اتوماتیک از پیش تعیین شده دارد که می توانید با استفاده از آن ها غذاهای مورد علاقه خود را به راحتی تهیه کنید. برنامه کنترل گرمایش موجود در ماکروفر توکار بوش مدل  HMT84G651I  شما را در انتخاب بهترین دما برای پخت غذای مورد نظرتان  کمک می کند.

برجسته ترین ویژگی این ماکروفر گریل فوق العاده آن با قدرت بسیار بالا و سرعت زیاد می باشد. ماکروفر مدل HMT84G651I  دارای ۵ تنظیم توان و ۳ سطح ترکیبی توان گریل و ماکروفر است. درب این ماکروفر از کنار باز می شود و پنجره ای روی آن تعبیه شده که شما به راحتی می توانید داخل دستگاه را مشاهده و مراحل پخت را کنترل کنید.

ماکروفر توکار بوش HMT84G651I  دارای صفحه نمایشگر دیجیتال بزرگ می باشد که زمان پخت را نشان می دهد و شما می توانید زمان پخت را مطابق کارهای روزمره خود تنظیم کنید. این ماکروفر یک شیشه گردان ۳۱٫۵ سانتی متری دارد، که با چرخیدش گرما را به طور یکنواخت به غذا منتقل می کند.

از دیگر مزیت های ماکروفر توکار مدل  HMT84G651I  داشتن دو جوجه گردان افقی و عودی می باشد. سیستم پخت یکنواخت در این ماکروفر به طبخ هر چه بهتر غذا کمک می کند. همچنین پخت سریع غذا ها در وقت شما صرفه جویی زیادی می کند.

با وجود چهار برنامه یخ زدایی در این ماکروفر توکار شما می توانید انواع مواد غذایی فریز شده را بدون از دست دادن شکل ظاهری و کیفیت آن ها پخته و میل کنید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669